شنبه 06 مرداد 1403

معاون علمی رئیس جمهور از واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک صنعتی توس مشهد بازدید کرد.

  • 1402/09/28 - 14:36
  • - تعداد بازدید: 275
  • - تعداد بازدیدکننده: 267
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z6zd

معاون علمی رئیس جمهور از واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک صنعتی توس مشهد بازدید کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در یک شرکت دانش بنیان واقع در شهرک صنعتی توس مشهد از خط تولید آن دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، «روح الله دهقانی فیروز آبادی» روز سه شنبه در نشست با مدیران شرکت "نیان الکترونیک" در جریان روند فعالیت این شرکت و حضور آن در سازمان بورس اوراق بهادار آشنا شد.
 
وی پس از این حضور در شهرک صنعتی توس و نشست آشنایی با دستاوردهای این شرکت دانش بنیان در شرکت "نیان موتور" نیز حضور یافت و از نخستین "الکترو موتور پربازده مغناطیسی" کشور که با هدف مصرف بهینه برق در کولر آبی و سایر لوازم خانگی ساخته شده است بازدید کرد.
 
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به فعالیت ویژه و فناور محور این مجموعه عنوان نمود : ویژگیهای محصول موتور مغناطیس دائم را ارایه خدمات پشتیبانی قوی با توجه به بومی بودن دانش فنی این محصول، افزایش کیفیت توان ، قابلیت جایگزینی سریع با موتورهای فعلی بدون نیاز به تغییر قطعات، امکان هوشمندسازی سیستم برای اتصال به اینترنت و گوشی و نمایش سطح آب و دما و سرعت روی نمایشگر برشمرد.
دهقانی تصریح کرد: معتقدم هیچ حمایتی از یک شرکت دانش‌بنیان توانمند و بلوغ یافته، کارآمدتر از این نیست که یک شرکت و محصولش در جریان زنجیره‌های ارزش یک صنعت قرار بگیرد. با توجه به نقش هماهنگ‌کنندگی و جریان ساز معاونت علمی، تلاشمان بر این است تا دستگاه‌ها را پای کار حمایت از محصولات دانش‌بنیان بیاوریم که انصافا در این حوزه، وزارت بهداشت و وزارت صمت، همکاری‌های بسیار خوبی داشته‌اند.
 
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور با بیان این که محصول دانش بنیان داخلی در صورت برخورداری از کیفیت و کارایی لازم، جریان تامین مالی را با خود همراه خواهد کرد، ادامه داد: می‌بایست میدان تا حد اندکی برای حضور محصول خارجی باز باشد و جامعه، با مقایسه دقیق و هوشمندانه و شناخت مزایای محصول دانش‌بنیان داخلی، از تولید داخل استفاده کند که این نوع حمایت قطعا کاربردی‌تر و اثرگذارتر است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به منظور بازدید از چند مجموعه دانش بنیان و افتتاح خط تولید دستگاه سی‌.تی.اسکن پیشرفته به همت شرکت احیا درمان پیشرفته و حضور در نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری زیست بوم نوآوری شرق کشور، روز سه شنبه وارد استان خراسان رضوی شدو روز چهارشنبه در جمع مدیران شرکت‌های دانش بنیان و فناور مشهد نیز حضور یابد تا از نزدیک با مسایل آنان بیشتر آشنا شود.
  • گروه خبری : اخبار استانی,گروه آرشیو تمام اخبار استان,گروه اسلایدر سمت چپ,گروه اسلایدر سمت راست,گروه مناقصات و مزایدات,گروه خدمات ما,گروه اطلاع رسانی,گروه فراخوان,گروه همکاران راهبردی
  • کد خبر : 23832
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب